Kakan!

Kakan är en liten tjej som jag och pojkvännen var och hämtade igår ifrån AkutKattHem, det var faktiskt mamma som visade henne för oss och jag föll direkt. Jag har alltid velat att en grå katt och vi fick världens gosigaste! Kakan är lite rädd för nya människor stod det i annonsen, och det har vi märkt, hon är lite osäker på oss nu i början, men när man klappar henne och gosar med henne, ja då jäklar, då ska det gosas! Nu på morgonen har Kakan och jag suttit i soffan och gosat ca 3timmar sammanlagt! <3 Och vad ska man säga, spinneriet är i full gång när det är gos! <3 Verkligen super glad över denna lilla super söta tjej! Åh förresten 17 veckor är hon! :) Visst är hon för sööt?! :D
 
PS: Kakan hette Selma ifrån början!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se