Mentaltest!

Pappa kom in och väckte mig vid 06.40 imorse eftersom mamma o jag skulle åka till mönsterås och kolla på collie. Dom hade mentaltest där och eftersom mamma ska skaffa sig en korthårs collie sedan nästa år antaligen, och kenneln hon kommer köpa av var där med en av deras collie så ja, vi har spenderat hela dagen där nere typ! Kollat på 3tester av 8 hundar. Sedan resten av tiden pratade vi lite och åt lite. SÅ vi kom väl inte där ifrån förens kanske halv 4 eller nått tror jag klockarn var. Så det blev faktiskt McDonalds påvägen hem! ;)
 
Tog även några bilder, dock hade jag inte så mycket battier märkte jag så det blev bara på deras hund, kenneln mamma ska köpa ifrån. Nu sitter jag iallafall här hemma igen och slappnar av i huvudet, har ju kört från mönsterås o tillbaka och sedan från mamma o pappa hem. Lite segt faktiskt! Så blir att sova tidigt ikväll faktiskt! Seg i huvudet om något! Men men,  bilderna kommer iallafall upp under morgon dagen! :) Kram på er! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se