Ny mobil beställd!

Äntligen har jag beställt en ny telefon! Så jäkla skönt att slippa den gamla jag har. Den jag har nu är en HTC Gratia och den har börjat bli så fruktansvärt trög. Stannar och stänger av sig, tar ca 10min innan han vaknar igen, och detta kan den göra 1-2 gr per dag! Så fruktansvärt segt! Så nu passade jag på att beställa nu när 3 har ett erbjudande för 399kr och mobilen ingår. DÅ ingår det att ringa, sms mmsa obegränsat till alla nät. Surf upp till 32mbit/s och 2GB data ingår. Detta då samt en mobil till! Detta passar mig då jag ringer ganska mycket nu, och abonemanget jag har nu kostar det massa att ringa. Och då brukar mobilräkningen komma upp till 400kr i månaden ungefär vilket är sådär.
 
Jag satt och valde mellan en Iphone 4s eller en HTC One X, men det blev trots allt en Iphone, en telefon jag förr sa att jag Aldrig skulle skaffa! Men efter att ha tänkt efter lite så verkade det som det bättre alternativet. Så får hoppas att jag blir nöjd med den! Blev ingen vit som typ alla andra har, utan en svart! :) Och gud vad jag kommer köpa skal till den! xo
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av kajsa

Härligt med ny mobil :D

Svar: Riktigt! :D
Jonna Nilsson

2012-09-08 ♥ 14:32:00
Blogg: http://kkajsajohansson.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se