Räcern!

Älsklingen och jag åkte i söndags ner till Blekinde, Olofström och hämtade en bil! En golf vr6 för att vara noga! Åka sådär 30mil ner i en bil, och sedan köra 30mil hem, det kändes i mitt knä på jag säga. Suck! Hatar mina problem knän, någon som vill byta? Men iallafall, vi fick låna hans mammas v70 automat, riktigt skönt att köra! Så han körde ner och jag körde den hem och pojkvännen tog golfen!
 
Dålig mobilbild!
 
Körde bilen första gången i måndags till ridningen, och satan så rolig den var! Dock lite ovanligt att köra så liten bil igen, sen var ratten hur liten som helst?! Inte orginal ratt så att säga. Ska iallafall försöka fixa bättre bild sedan när jag får tillbaka min kamera, blir på lördag då vi ska ut till farmor o farfar för att fira farfar, han fyllde nämligen år den 18augusti! :) Sedan på kvällen är det bilträff i västervik igen! Hoppas det blir lika lyckat som förra gången! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se