Update om Kakan!

För er som inte vet är Kakan min katt som jag och pojkvännen hämtade i söndags kväll.
Hon var till en början självklart varit väldigt tillbakadragen, lite osäker så att säga. Hon har mestadels legat inne i sovrummet under sängen eller under byrån. När hon legat under byrån har hon varit lätttast att få tag i, för där når man henne, och börjar man kela med henne så kommer hon sedan krypandes om man flyttar handen, för hon är redigt gosesjuk! :)
 
När man haft henne i soffan har hon legat där lungt under tinden man gosat med henne och förens det smäller i trappuppgången, för då blir hon osäker och springer och gömmer sig. Men igår hade vi redigt mysigt. Pojkvännen och jag kollade på Battleship som är ca 2timmar lång, och under hela filmen låg hon jämte mig och jag klappade henne på magen hela tiden eftersom hon låg ungefär hela tiden på rygg sötnosen! :)
 
Idag har hon legat i sovrummet hela dagen under sängen förutom då hon ätit eller varit på toan. Men nu på kvällen efter ungefär kl 6 så har hon varit framme hela tiden! Hon kommer när man lockar på henne och hon har börjar busa jätte mycket, busat med en liten råtta jag köpte åt henne, hon har hittat svansen som var riktigt rolig att busa med. Samt att hon har busat lite med min hand. Sötnosen! :) Så idag har hon verkligen gjort framsteg om man ser så.
 
Dock är hon fortfarande lite ledsen ibland, går runt och piper lite, men lockar man på henne och hon får uppmärksamhet så är det inga problem. Men är man van att vara med minst 9 andra katter så är det ju inte så konstigt.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se