You can!

Dagen började väl sådär halv bra! Sovit ganska dåligt ikväll så vaknade med världens tyngsta huvudvärk vilket resulterade i fruktansvärt illamående! Toppen när man visste att man skulle jobba! Men men, drog mig upp ur sängen och in i duschen och fixade sedan iordning mig, vågade inte äta någonting imorse just pga illamåendet, men som tur var gick det och huvudvärken över en timme innan jag började, så det var toppen! Men lite värre att jobba vrålhungrig, så blev faktiskt att köpa med McDonalds hem, hih! (a) Men men tyckte jag gjorde mig förtjänt av det!
 
Nu sitter jag här och kollar på tv och bara slappar, har satt på en tvätt, och ska nog sätta på en tvätt till innan kvällen, laga mat måste man ju också göra så karln får något i magen när han kommer hem ifrån jobbet! Imorron ska mamma och jag hälsa på morfar på sjukhuset :( innan jag börjar jobbet, jobbar mellan 14-17 imorron, faktiskt väldigt skönt med korta dagar på jobbet, men samtidigt så vil jag hellre börja lite tidigare på morgonen och jobba fram til 15 på dagen kanske? :) Men men, kram på er så länge! :)
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se