A simple hello could lead to a milion things

Dagen blev annorlunda mot vad jag tänkt mig, hade mest bara tänkt att ligga på soffan då inget bättre finns att göra? Men efter att jag var påväg hem igen med 2st matkassar i båda händerna så ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in och jobba idag mellan 15-18 samt även jobba imorgon. Och man tackar inte nej till jobb! Så jag fortsatte den korta promenaden hem och började göra mig iordning lite smått att klockan inte var så mycket! ^^,
Nu ligger jag här i soffan, ganska trött och med en huvudvärk som tränger sig på. Ska snart förflytta mig in till sängen och fortsätta kolla på resident evil som går på 6an. Imorgon blir det upp tidigt och va hundvakt medans mamma o pappa handlar och sedan är det jobb mellan 15-18 som gäller. Riktigt segt att börja vid 15, att börja 14 är helt okej, men just 15, nae där tar det emot. Tur att man iallafall har världens bästa jobb som gör det lättare att komma iväg! :)
Resten av veckan är inte så planerad, jobb torsdag 15-18, fredag - lugnt, lördag - Tävling!! Sen mat hos bror m flickvän, söndag - lugnt.


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se