Drömmar drömmar drömmar.....

Ja, jag tycker att jag har livlig fantasi när jag är vaken, men det är ingenting jämfört med när jag sover? Ibland kan jag få till dom mest sjuka drömmarna någonsin och inatt var inget undantag?! Först drömde jag någon sjuk skräck dröm? kommer inte riktigt ihåg vad det var men men, sedan drömde jag något som liknade en scen ur ''Jims Värld'' Eller ja, jag var typ han Jim eller vad man ska säga? Var inomhus, fast samtidigt ute på landet, sen helt plötsligt var jag som Cheryl och var inne i någon lägenhet och gjorde någon mat som någon annan skulle göra egentligen. Sedan helt plötsligt var pappa och jag ute på landet där pappa typ körde rally på en skogväg?! Där mötte vi farfar som vi sedan vände och körde i fatt och sedan pratade vi med honom. Sedan helt plötsligt så var jag och pojkvännen i Ullared? Fast Ullared var typ som ett spel, och ja sedan var det inte som ett spel. Och helt plötsligt så flög vårat hus vi bodde i iväg och landade på våran bil på parkeringen. Hrm, ja sa ju att jag hade sjuka drömmar? Och helt plötsligt var jag med i Lets Dance, fast Lets Dance var typ någon hopptävling? Hrm.... Ja och sedan vaknade jag helt genomsvett och fullständigt yr så fort jag satte mig upp. Här snackar vi händelse rik natt?! Och det var bara den så kallade skräck drömmen som jag hade innan pojken åkte till jobbet vid ungefär 7. Hrm.....
 
Känns som om jag skulle behövt en drömfångare inatt?!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se