Göteborgs horse show

Lördagen var toppen! Mässan var i år roligare kändes det som, det gick fortare iallafall tyckte jag. Umgicks med bästa Emma hela dagen och vi hade båda bestämt oss för att gå till Tyra Sjöstedts monter där hon sålde sin star rider collection. Både Emma och jag var totalt förälskade i hennes ridbyxor som är gudomligt snygga, och att konstatera efter vi testat dom gudomligt sköna och även tunnare än vad alla mina andra ridbyxor är. Eftersom det var "ta 3 betala för 2" så blev det ett par svarta, ett par bruna och ett par blå!! Muuums! Så riktigt nöjd i och helt klart värt pengarna! Hade jag varit mera tävlingsinriktad på lokalt och sånt, större än klubbtävlingar och om jag haft pengar skulle jag inte tvekat att köpa den rosa tävlingskavajen! Utöver dessa köpte jag ett par svarta canada mjukisbyxor, köpte ett par likadana förra året fast grå och jag älskar dom! På kvällen blev det hoppning! Började med en speedtävling där Ludo Philapaerts vann efter att gått ut som tvåa?! Så han höll ledningen genom 28 starter!! :D grymt verkligen! Göteborgs trophy klassen vann Ludger Beerbaum och Roffe slutade på en tredjeplats! Underbart!

Vi kom ifrån Göteborg runt 23.00 på kvällen och var hemma hos föräldrarna lite innan 03.00 på natten! Lagom spännande att köra nyvaken, trött, regn, mörker och dimma. Men klarade mig hem och sov gott tills jag vaknade runt 10.00 på söndagen. Blev att fika och umgås med föräldrarna, tvätta bilen, kolla på världscup finalen och äta mat och sedan runt kvart över 7 styrde jag hemåt igen. Lagom trött trött så somnade innan klockan 10, hade säkert kunnat somnat redan vid 8 om man säger så! :O


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se