It's cold around me

Hehe, dålig på att komma på rubriker, men eftersom jag sitter och fryser som en galning så fick det bli den fina  rubriken! Dagen i säg har inte varit på min sida, klockan ringde vid 7.45 då det skulle komma några gubbar vid kl 8, eller ja, dom skulle börja vid 8 så hade räknat med att dom inte skulle komma med just då. Men gick ändå upp i tid för att vara på säkra sidan. Åt frukost och väntade, och väntade och väntade. Var tvungen att duscha så kände vid 11, att fasen. Nu kan dom ju ändå inte komma tänkte jag, så jag hoppade in lite snabbt i duschen. Vid 13 hade jag gett upp hoppet om att dom skulle komma så gick då för att göra iordning mig. Och vem ringer inte på dörren om dom såklart? Vid klockan ett? Visst hade inte räknat med att dom skulle komma vid 8 prick. Men vadå 5 timmar senare? Jaja, dom var här, hittade några saker som skulle åtgärdas. För alla eluttag i sovrummet, samt ett i köket som sitter ihop med sovrummet hade ingen jord?! Lite konstigt tyckte jag eftersom det har bott en elektriker här tidigare och dragit all el? Men men, så kan det vara ibland... Efter att dom åkt, gjorde jag i ordning mig, blev arg för tvn inte gick igång så drog igång några Vampire Diares avsnitt och kollade på innan klockan helt plötsligt så var klockan halv 2. Så det var bara rusa upp, kasta på sig lite kläder och sedan bar det iväg till jobbet. Jobbade mellan 15-18 vilket var ganska segt faktiskt, lugnt med folk och även dom 2sista timmarna, som består av städning, gick riktigt långsamt måste jag erkänna. Allt var städat och fint, inte mycket provade kläder att hänga ut, så gick mest och små pillade och fixade.
Efter jobbet blev det pizza, då pojken inte slutade jobbet förens ungefär tjugo, kvart i sex och ingen hade väl lust att börja laga mat. Tihi. Nu ligger vi bara i soffan och slöar, kollar på Sofias Änglar och ikväll är det älskade Criminal Minds som gäller!! :D
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se