kallsvettig och yrsel?!

Imorse igen vaknade jag helt kallsvettig och när jag satte mig upp så var jag helt yr, och är det fortfarande och har varit vaken i 2 timmar. Sjukt jobbigt och väldigt obehagligt då jag inte har en aning om varför jag blir såhär? Har även yrsel när jag sitter i soffan och typ flyttar blicken?! Jaja sånt är livet.
Idag har jag inte tänkt att göra något speciellt, tänkt att byta bloggdesign igen, har tröttnat på min nuvarande samt att jag även Måste fixa nya bilder till hedern snart?! Dom jag har nu är lixom ett år gamla. Men men. :)
Ikväll ska jag iväg till esplanaden och utbildning nummer 2 och ångest. Ikväll handlar det om hur man ska hantera ångesten, riktigt bra och nyttigt tycker jag faktiskt.
 
Bjuder på en bild på Audin men sommarfälgarna på, riktigt vacker nästan så man blir lite kär!
Men nae, Volvo ska det vara punkt slut, fast Audi har börjat växa lite i mina ögon x)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se