''Singing here's to never growing up''

Sitter just nu hemma hos föräldrarna, pojken är och jobbar hos bror idag igen och jobbar. Vi var även där igår, eller ja han, jag var hemma hos mamma o pappa och busade i hundgården med vovvarna samt tog massa bilder, kommer upp någon dag i veckan. :) Vi åt även hos min bror o hans flickvän igår och idag äter vi hos mor o far, blir grillat! Mums! Måste bara säga, Fan vad jag inte längtar in till stan! Trivs så jävla bra på landet att det är sjukt, lugnt tyst inte massa skrik och stoj, och bilar som hela tiden åker förbi stup i kvarten. Hrm... Visst åker bilar förbi här också samt motorcyklar, men då känns det verkligen att nu är det sommar! Dock är det inte lika härligt när typ 30 motorcyklar drar förbi..
Men men, ska ju inte bo i stan hela mitt liv vilket är skönt! Har idag friserat min lilla hund, klippt ner han så han slipper den stora tjocka pälsen samt även duschat av honom vilket han tyckte var sådär, dock var det skönt efteråt tyckte han.
 
*Bilder från WeheartIt då bloggappen inte funkar på mobilen*
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se