sometimes that mountain you've been climbing is just a grain of sand

Idag har jag faktiskt känt mig ganska duktig! Vaknade hyfsat tidigt utan att kunna somna om så gick upp åt frukost och tog det lite lugnt innan jag tog bilen ner till stan. Först apoteket och hämta ut medicin, sedan en snabb sväng på stan där jag hittade en ny plånbok. Har fått fnatt på min gamla klumpiga grej med 1000 kort fack?! Men men, sedan bar det vidare till Ö&B för att köpa kattsand och kattmat, sedan vidare mot Netto och sist vart det att handla lite på Maxi innan det var dags att åka hem igen. Tog väl ungefär runt 2timmar, lite mindre att genomföra detta och var i stort sett slut när jag kom hem så slängde mig nästan direkt i soffan efter jag packat in varorna och bytt kattlådan. Snart är det dags att laga lite mat tills pojken kommer hem. Taco är det som gäller idag! Mums ^^,
 
Är förövrigt super taggad inför lördag då jag drar till Göterborg(horse show) med min kompis Emma samt fler ur ridklubben.
Bild på RGB och Casall från förra årets horse show! :D <3
Foto: JAG!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se