Starting the long way home!

Nu, sitter vi på bussen påväg hem till Vimmerby efter en lyckad dag! Umgåtts med bästa Emma hela dagen och blivit 3sjukt snygga och dö sköna ridbyxor rikare!!!! Tyra Sjöstedts star rider collection!! Omg världens underbaraste!! Sedan blev det även ett par mjukisbyxor! Inget onödigt som det oftast blir?! *klappar mig på axeln*

Nu måste jag nog försöka sova den ca 3,5h långa färden till Vimmerby och sedan ytterligare en liten bit hem till föräldrarna där jag sover ikväll! Puss på er och hoppas eran dag har varit lika bra! :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se