Sunday

Igår var det klubbtävling, tävlade 70-80 och gick super verkligen! Kommer skriva om tävlingen i ett senare inlägg.
Idag har jag städat hela lägenheten, satt på 2st tvättat samt även duschat. Dock så har min huvudvärk som jag hade igår kväll kommit tillbaka. Suck! Men så kan det vara ibland. Får fortsätta kolla på tv och tycka synd om mig medans pojken är iväg och byter däck på bilen. Får se hur den ser ut med sommardäcken på. Dock är inte sommardäcken vidare fina, kantstötta nått in i bomben?! Ja, man kan frågade sig hur den tidigare ägaren egentligen kört? För varenda däck är kantstött. Och inte lite heller. Men men sånt kan det va.
Kram på er så länge ^^,
 
Finaste Sabban igår efter 80cm clear round!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se