Vi är främlingar i vårt egna land.

 
Ja, det är nog inte bara jag som börjar tycka detta i dagens läge. Vi börjar allt mer och mer bli främlingar i vårt egna land. Vi blir kallade rasister för att vi är svenskar och bor i Sverige, vi får inte sjunga national sången längre för det är rasistikts och har med religion att göra. Vi får längre inte fira skolavslutningarna i kyrkan för att det har med religion att göra. Vi får inte bära Sverige tröjor eller säga att vi är stolta svenskar utan att bli utpekade som ''rasistisk'' jävel. Vi får inte göra någonting svenskt längre för att det har med religion att göra. Man får ju inte påtvinga någon religion. Men hur förklarar ni då detta böneutrop som nu har blivit godkänt i Sverige? Är ändå inte det att påtvinga någon religion?
 
Nej, jag börjar bli riktigt trött på detta nu. Vi ger mer pengar till utlänningarna som kommer hit än att först och främst ta hand om våran egna? Vi lägger ner skola efter skola för att det inte finns pengar, pensionärer och gamla får mindre och mindre pengar medans utlänningarna får gratis körkort. Flera tusen till sig själva och sin familj. Dom får i princip allt gratis medans vi svenskar jobbar häcken av oss för att ha råd med att leva och samtidigt ha en någorlunda dräglig pension. Vad är detta? Vad händer?
 
En video som verkligen är värd att kolla. Inse, vi, svenskarna gör egentligen ingen hjälp över huvud taget!
 
När ska egentligen svenska politiker förstå detta? Dom tror att dom gör någon nytta, dom tror att dom är så duktiga och snälla när vi tar in en massa asylsökande som behöver hjälp. Men dom som behöver hjälp, det är dom som inte kan komma hit, dom har inte råd. Men dom som har råd, det är dom som kommer. Och ändå här får dom ännu mera pengar för att det är ''synd'' om dom.
 
Ja. Kalla mig rasist, kalla mig dum i huvudet och vad ni nu vill. Jag står för vad jag tycker och tänker och jag säger det. Jag håller inte tyst. Det borde vara fler som ställer ner foten och säger ifrån. Denna så kallade hjälp vi ger till dom som kommer hit. Är egentligen ingen hjälp. Hjälp folket där dom är istället, där det behövs!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se