5 snabba

Saknar - Pojken som är iväg och jobbar hos sina föräldrar.

Längtar efter - Tills den lille skrutten i magen tittar fram. Trots att jag bara vetat om det i ca 2veckor så längtar jag redan tills jag får hålla hen i mina armar!

Avskyr - Folk som misshandlar djur och folk som helt plötsligt bara kan gå fram till någon på stan och slå ner personen bara för ''att''

Ser upp till - Dom som står upp för vad dom tycker och tänker i livet, och dom som kämpar från noll ända upp till 100 och fortsätter kämpa för att stanna kvar där.

Vanligaste irritationsmoment i vardagen - Folk, speciellt ungdomar som tror att dom äger marken dom går på, och tror att dom är störst bäst och vackrast och har 20 lager med smink i nyllet, och bär shorts som oftast är mina än vad trosorna är!

 

 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se