Awwwww

Detta med att kolla barnkläder är farligt även innan man blev gravid, fanns så fruktansvärt mycket söta grejer man ville ha! Och nu när man har en anledning till att köpa det också är det ännu värre! Dock har jag än så länge lyckats hålla i pengarna men får se när det börjar klia för mycket!
Har hittat några grejer jag bara måste ha! Och sedan några grejer jag skulle vilja ha. Allt ifrån H&M såklart (a)
Mössan och dom vita skorna känns som en bra grej att ha då den lille kommer lagom till vintern och den bruna overallen är bara att dö för! Skulle inte va fel om den fanns i min storlek ;)
Dom ljusbruna uggsen är ju inget den lille kommer att kunna ha på ett tag men så fruktansvärt söta! ^^,


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se