Börjar bli en ful ovana tror jag?

För tredje helgen i rad sover jag hos mina föräldrar? :o förr förra helgen var jag o pojkvännen hundvakt från fredagskväll till söndag då mamma o pappa var i Blekinge på hundträff så dom lämnade gamlingarna kvar hemma som vi tog hand om. Sedan förra helgen var pojken i fiskade kräftor fredagskväll med några kompisar i a-rum så släppte av honom på vägen och fortsatte till föräldrarna och sov även över på kvällen. Sedan stannade jag kvar tills på söndag då vi skulle äta hos farmor o farfar, och eftersom pojkvännen ändå inte kunde följa med stannade jag hela lördagen med. Och nu ikväll har pojken varit i a-rum och firat en kompis som fyller år så jag släppte av honom på vägen, och eftersom jag helst inte vill köra sent på kvällen ligger jag nu i sängen hos mor i far med min snarkande älskling nr 2 vid fötterna. Helt okej lördag kväll trots allt, bäst hade varit om pojken varit här också men så kan det vara ibland.

Men nu får det vara slut med att sova hos mina föräldrar på ett bra tag tror jag. Börjar bli en riktigt ful ovana. Nae nu ska jag se om jag får tag i pojken och prata lite med honom innan det är dags att släcka lampan och sova. ^^,

Bjuder på en bild på Kakan från idag där hon minst sagt ser fundersam ut


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se