Cravings

Dom flesta som vet om att jag är gravid brukar ofta fråga om jag har några speciella cravings, mat eller godis som jag bara måste ha. Dock så har jag inte märkt av något sådant speciellt. Visst kan bli sådär Suuuper sugen på en choklad bit ibland. Men så var jag även innan jag var gravid så. Så jag kan egentligen inte säga att jag har några speciella cravings som jag bara måste ha.
 
Eller visst, kanske nått litet då jag helt plötsligt kan bli sådär super sugen på mjölk och bara måste ha mig ett glas mjölk. Och det är fruktansvärt ovanligt då jag verkligen hatar mjölk i vanliga fall. Kunde inte dricka mjölk tidigare om det inte var O'boy i. Men nu, kan jag bara plötsligt bli tvungen att ha ett glas?! :o
Dock måste det vara lättmjölk, mellan mjölk går väl men den röda, vanliga mjölken får mig nästan spyfärdig.
 
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se