Dagens bravader!

Idag var pojken jag och 2 kompisar på hultsfredsmarknad som var idag! Riktigt trevligt och skojj. Dock gick vi väl inte ens runt halva men det räckte. Var väl mer eller mindre samma saker på dom flesta ställen. Men lite hittade vi iallafall :) bl.a. 3 bebiströjor som pojken köpte. Sedan 2st t-shirts, en tjocktröja, ett mobilskal, mitt älskade elefant skal jag letat efter! Sedan blev det gammaldags chokladbollar och en bull längd och såklart marknadsgodis vilket är ett måste!

Efter marknaden stannade vi till på maxi för att köpa en smörgåstårta som vi skulle ha när mamma och pappa kom, och dom kom i princip samtidigt som vi så dom var här och firade pojken.
Nu sitter vi bara och slöar i soffan och väntar på att Oskar och Ella (som även var med till marknaden) ska komma över och så får vi se vad som händer ikväll. Dom ville väl eventuellt ner till Sahara eller nått liknande men jag är väl inte lika pigg på den idén då jag fortfarande är förkyld och nått så förbannat snorig! :( blää.
Imorgon kommer iallafall pojkens mor, far, bror och mormor och morfar och firar honom. Innan dess har jag tänkt hinna med att damma och dammsuga som vi inte hann imorse innan vi åkte. :) bjuder på bilder på det som inhandlades idag :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se