Full dag!

Ja, detta är en dag full med grejer som ska göras?! För en gångs skulle kände jag att jag kunde ligga kvar i sängen och sova längre än 9 som jag annars vaknat runt. Dock blev det inte så eftersom jag skulle vara på rehab vid kl: 10.00 idag och träna. Men samtidigt väldigt skönt att gå upp ur sängen, skölja av ansiktet och känna sig vaken! Varit en tid nu när jag faktiskt vaknar tidigt men ändå inte känner mig trött hela dagen vilket är underbart! Sedan efter det gick jag hem, åt lite mellanmål och fastnade framför datan när jag egentligen skulle städa? För imorgon jobbar jag typ hela dagen, likadant på fredag, på lördag förmiddag ska pojken och jag på Hultsfredsmarknad och vid kl: 15.00 kommer mor och far för att fira pojken som fyller år! Så måste verkligen hinna med att städa idag!
Sedan vid 14.00 ska jag vara hos en annan läkare så där efter måste jag verkligen ta tag i damningen, om jag inte tar tag i det nu så att säga? Hmm. Sedan måste jag ju göra mat till pojken också som kommer hem runt halv 5, sedan efter det skulle vi eventuellt kolla på en barnvagn och sedan ikväll är det ridning som gäller. Så, nae får nog ta tag i damningen nu så har jag i alla fall det gjort. Plocka ordning och dammsuga tar ju faktiskt inte så lång tid trots allt. :)
 
Måste förresten även ta tag i garderoben och gå igenom den! Sortera lite då nästan varenda låda är sådär ÖVERfull. Så ska sortera ut lite kläder jag tänkte sälja samt lite kläder som ska kastas som inte används. Men det känns som om det får vänta tills på söndag? Fast visst då kommer pojken mamma, plastpappa, mormor, morfar och bror och firar honom. Men får väl ta tag i det efteråt.
Har förresten fått besked om att jag får studiemedel/lån nu under tiden jag ska plugga vilket känns skönt! Det enda som fattas nu är att gå till försäkringskassan och ta reda på hur mycket jag kan komma att få i föräldrapenning. Måste bara vänta på ett papper ifrån H&M innan jag kan gå dit. Usch mycket att fixa nu innan lillen kommer. :o
 
Men nu måste jag städa lite så jag hinner med allt! :o Puss på er så länge! <3
Bjuder på en printad bild ifrån en video som filmades i vintras där bästa Sabban och jag flyger över en 1.10 oxer! Lär inte bli dom höjderna på ett tag framöver om man säger så.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se