Hard work!

Sitter just nu på jobbet och har ätit lunch, ska alldeles strax börja jobba dom sista 3,5 timmarna innan jag slutar! Jobbar mellan 11.30-18.15 idag vilket är helt okej, men just nu känner jag att jag hellre skulle vilja ligga på soffan och lata mig?!
Har även börjat få lite små huvudvärk så måste dricka lite mera känner jag, varit dålig på det både igår och idag. Men men sånt är livet!
Imorgon hade jag tänkt ta en heldag med städning och efteråt soffliggande, får dock ändra på den tanken då jag nu ska jobba 15-18 vilket är helt okej, pengar går åt liksom?!
Men får väl köra på en städdag på onsdag istället mellan gångerna jag ska bort. Och på onsdag ska jag äntligen upp på hästryggen igen! Som jag längtat! Vi får se hur det går med tanke på graviditeten. Det är hoppning som gäller på onsdag så har tänkt ta det lite lungt och se hur det känns. Bara tänkt hoppa kanske 2-3gr nu i början och sedan bara rida dressyr fram tills jag känner att jag inte klarar av det.
:)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se