Härligt!

Var riktigt härligt att komma upp på hästryggen igen efter sommar uppehållet trots att jag mestadels skrittade eftersom jag fick sån håll så jag fick kramp, men några varv trav och några varv galopp blev det sammanlagt iallafall, och även några små språng på ca 50cm och det kändes riktigt bra faktiskt. Hade lite ont i magen efteråt men det berodde på att jag var kissnödig( fruktansvärt liten blåsa!) för efter jag varit på toaletten så släppte det xp.
Min tanke med ridningen är väl att rida till slutet av september, kanske mitten av september vi får se helt enkelt hur det känns. :)

Hoppade Ohlsson idag för första gången. Tidigare bara ridit dressyr på honom och det kändes jätte bra! Han är lyhörd och försiktig så det kändes toppen. Dock tyckte väl han att jag var lite tråkig som skrittade mestadels medans dom andra hoppade men några låga språng gjorde vi iallafall. :)

Har ingen bild på Ohlsson på mobilen så bjuder på en bild på Pw och mig från hösten 2012 <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se