New in!

Idag har jag fått tid till att fixa till nya designen och jag är riktigt nöjd! Har som vanligt använt en gratis design ifrån DesignaDinBlogg men sedan gjort om den så att den blir personlig samt att den speglar mig. Som sagt är jag riktigt nöjd med designen men profilbilden ska bytas ut mot en nyare, samt att även heder bilden ska ändras. Vet precis hur jag vill att den ska se ut och vara, men då får det vänta ett litet tag till innan den kan fixas. :)
 
Just nu ligger jag ny duschad i soffan och kollar på Idol. Brukar inte följa Idol då jag tycker det är värdelöst. Men uttagningarna är alltid roligt att titta på när folk som absolut inte kan sjunga går in och tror att dom absolut ska vinna hela skiten. Verkligen älskar när folk gör bort sig, samtidigt som jag tycker det är så fruktansvärt pinsamt!
Imorgon är det dags för jobb igen efter att varit ledig fredag till måndag. Så imorron är det 14.30-17.30 som gäller med jobb och jag ser fram emot det. Verkligen älskar mitt jobb, och framförallt mina underbara arbetskamrater!
 
Bjuder på en bild på pojkvännens(och min såklart) vackra Audi A4 Quattro! <3
Men volvo är och kommer ändå alltid vara bäst!
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se