Slö tant!

Ja fy, här går det inte fort just nu. Trött som bara den och orkar i princip ingenting. Inte bra att vara ledig söndag, måndag och sedan jobba idag. Men men så kan det vara. Inte nog med att jag är seg. Trodde jag skulle dö på jobbet med. Äckligt kletigt varm och yr på det. Underbart! Trots att jag druckit vatten som bara den. Men när man börjar vid 13, och sluta 18.15 och har 15min rast så hinner man inte äta något riktigt. Och när man glömmer äta innan så. Hehe. får skylla mig lita själv där känner jag. För det blev betydligt bättre när jag kom hem efter jobbet och ätit lite.
Men, ja. Tog ett tag innan jag kom ifrån jobbet. Vid 18.35 stämplade jag och min arbetskompis ut efter att vi löst problemet på kontoret med stängningen. Haha, ja som tur var så kunde vi ha kul åt det. Har värdens bästa arbetskompisar om man säger så!
Imorron är det jobb som gäller igen. 14.30-17.30 väldigt skum tid men så kan det vara! Och sedan på torsdag är det jobb mellan 8-14, lagom segt men det går ändå. På kvällen kommer föräldrarna och firar mig då jag blir gammal på torsdag! Usch, nu tar man ett kliv ur tonåren och blir gammal. Så ka det vara ibland. Men samtidigt skönt att bli vuxen samtidigt som det är lite läskigt.
 
För övrigt om man bortser från att jag är seg så har dagen varit bra. Fick reda på att kommit in på en av kurserna jag sökt! Samt att jag gick ifrån reservplats 67, till reservplats 9 på den andra kursen?! Hehe så kan det vara ibland. Ska faktiskt blir riktigt skönt att komma igång att plugga nu i höst, samt att det är nätbaserat och på 50% så hinner jag jobba lite och tjäna lite pengar emellan med. Men ja, vi får allt se hur det blir i framtiden. Tihi...
Och inte nog med detta så fick jag även hem mitt paket jag beställde ifrån Hööks förra veckan. En födelsedagspresent ifrån mor o far. Beställde nya chaps, som dock måste bytas då dom är för små, nya jätte snygga ridvantar och nya sporrremmar i läder. Så jag är riktigt nöjd! Gjorde en liten luring så innan jag tryckte på ''beställ'' så frågade jag mamma o pappa vad jag skulle få i födelsedagspresent. Dom visste inte så jag tyckte att jag faktiskt kunde få det av dom. Och det var inga problem. Ångrar mig lite bara att jag inte beställde en tröja också. Men så kan det vara. En annan gång i alla fall. :)
 
 
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se