Var det 20?

Oj vad tiden springer iväg fort! Nu är man helt plötsligt 20 och jag som nyss lyckats övertala mig själv att jag inte är 18 längre? :o men så kan det vara, är så ung som jag någonsin kommer att bli så! :)
Födelsedagen i övrigt har varit sådär, fick gå hem ifrån jobbet efter 2 timmar då allt bara snurrade och jag mådde illa. Men så kan det vara. Speciellt när man inte sovit något över huvud taget på hela kvällen, eller ja, kanske sammanlagt sådär 1,5-2 timmar kanske jag sov? Så efter jobbet la jag mig direkt på soffan och försökte sova mellan ca 10-15( sov väl även här sammanlagt 1,5-2h) sedan var det bara att plocka lite i lägenheten då föräldrarna var här ikväll och firade mig.
Men ja, om man bortser från snurrandet och illamåendet så har dagen varit bra! Fick världens finaste mobil skal av min älskling, var med och beställde det så visste om det sedan tidigare. Sedan fick jag criminal minds boxarna 6 & 7!! Så nu har jag criminal minds 1,2,3,4,5,6,7!!! :D happy girl! Fick även en valfri present som var antingen höstens ridning betald, en fri tatuering och några saker mer. Men just nu får det vänta lite innan jag bestämmer. Av föräldrarna fick jag ju lite grejer från hööks som sagt tidigare så jag är nöjd med dagen! Nu ska jag försöka sova lite, behövs verkligen känner jag!
Puss & kram på er!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se