You got to love life!

Jobbat mellan 14.30-17.30 och tiden sprang iväg kan man säga, helt plötsligt var det dags att gå hem, men imorgon är det jobb igen mellan 13.00-17.45 som gäller!
Var även hos mödravården innan på rutin kontroll, mitt järnvärde har gått upp från 106 till 113 vilket är skönt, känner mig inte snurrig längre vilket är skönt! Sedan lyssnade hon på bebisens hjärta samt mätte och allting lät bra och den var en riktigt liten pigg skrutt idag som inte ville vara still. :)
Har även fått moderskapsintyget nu samt ett beräknat datum när skrutten kommer. Och det är inte alls långt bort, tiden kommer verkligen springs iväg och rätt som det är så är vi där! <3

Väntar just nu på att pojken ska höra av sig så ska jag börja med maten, blir bara hamburgare och pommes idag för enkelhetens skull. Sedan vad som väntar ikväll vet jag inte riktigt. Blir väl bara att ta det lugnt tror jag. ;)

Bjuder på en bild på dagens outfit!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se