22 december

Söndag idag, en dag närmare julafton! Dagen började att pojken väckte mig vid 7!! Zzzzz lagom kul när man är sådär super jävligt trött att tålamodet är på -10% ?! Vid 9 iallafall gick vi ner och la oss i soffan och då, då somnade pojken? Taskmört :)
Då sov han ungefär till halv 11, då åt han lite och vid efter 11 så tog jag en promenad till affären med Melvin i barnvagnen medans gubben sågade ner massa småträd och buskar på tomten. 

Nu sitter jag och väntar på att lillkillen ska vakna, ev får jag väcka honom snart då vi ska vara hos mamma och pappa vid 4 och äta mat för att sedan fira pappa som fyller år imorgon. :) 
Farmor och farfar skulle även komma förbi sen vid 6. Nae nu ska jag fortsätta kolla på tv och snart får jag väl byta blöja på lillkillen så får jag se om han ska äta lite innan vi åker. :)




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se