27 & 28 December

Gårdagen började av att klockan ringde vid 7.45 imorse, zzz, men hade inget val, bara att gå upp fixa sig själv, pojken och få upp sambon ur sängen för vid 9.00 skulle jag vara hos läkaren. Lagom segt men som sagt så kan det vara ibland. Sedan skulle jag ju inte vara hos mödravården för efterkontroll förens kl 11.00 så vi gick en sväng på stan, eller närmare bestämt blev H&M vi hann med. Vi bytte lite kläder Melvin fått som han hade sedan tidigare, samt att han då fick lite nytt sedan hittade sambon en tröja och även jag. Så vi är nöjda! ^^,
Efter vi varit på efterkontrollen så var det dags att besikta bilen, och sedan hem. Då som sagt satte brorsan igång att fota pojken medans han ändå sov. Blev även lite naken bilder på kvällen som han tog medans han sov. Ska bli så kul att få bilderna sedan! :D Har sett dom lite snabbt på kameran bara och dom är super fina verkligen! :D <3
 
Dagen började vid 9.30 då vaknade pojken och då var det bara gå ner och lägga honom i soffan ett tag och då blev han nöjd ett litet tag i alla fall. Sedan blev det väldigt jobbigt. Ont i magen men han somnade sedan när jag satte honom i bilbarnstolen och jag och brorsan åkte hem till mor o far ett tag medans pojken och hans föräldrar ändå höll på i trädgården och sågade buskar och träd. Väl hemma hos mor o far så blev det ännu jobbigare för stackaren då han antagligen har fått kolik nu stackarn. :( Då han är väldigt gnällig just på förmiddagarna och det enda som hjälper är om man går med honom och gungar upp och ner med stora rörelser. Ja träningspass för benen kan man säga.
Så pappa gick sig en rejäl omgång medans jag var i stan en snabbis(fick låna pappas bil) för att köpa en annan bättre kolikflaska som brorsan rekomenderade. Dr Browns kolikflaska. (LÄNK) Samt att jag även köpte Minifom droppar. Så nu får vi hoppas att det blir bättre så stackaren inte får värre kolik, vet ju inte hur det är att ha kolikbarn, men vad jag märkt och mamma märkt än så verkar han ändå ha ganska ''lindrig'' kolik. Mammas pojk.
<3
En liten pojk som lyckats somna till ett litet tag i morfars knä<3
 
Nu sen vi kom hem har vi inte gjort mycket. Bara tagit det lugnt och sambon och brorsan har spelat tv spel sedan 8-9 någonting och håller på ännu. Klockan är nu 00.20. x)
Får se när vi kommer i säng ikväll, ganska trött men samtidigt inte. Hmm.
Imorgon åker brorsan och hans son hem vilket är tråkigt då vi inte träffas så ofta. Men han har lovat att försöka komma ner tills Melvins dop vi kommer ha någon gång i februari. :) Sedan skulle väl pappa komma förbi en sväng imorgon så vi skulle gå en sväng med barnvagnen. Han skulle även ta med sig Galaxy tror jag. :)
 
Nae, nu ska jag fortsätta glo på när som spelar. Ganska rogivande faktiskt då dom ibland blir lite rädda då dom håller på att dö, eller folk kommer upp från ingenstans. Dom spelar Call of Duty tror jag det heter?
 
 
Lördagsmys var det här ja!
 Världens finaste pojkar! <3
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se