Det finaste jag har!



Jobbigt att fira sin första jul, mammas och pappas finaste älskling! ❤️ 
Pojken har fått mycket fint idag! Tänkte jag skulle ta kort på det imorgon innan vi åker till Melvins farmor och farfar(plast) för att fira jul där. 
Imorgon kommer även min bror och hans son och dom ska sova här, ska bli trevligt faktiskt! :) han har även tagit med sig sin kamera så han ska få ta massa bilder på Melvin! <3 
Jag har även fått lite, bl.a. Britney Spears parfym och en film av svärmor och av pojken fick jag presentkort på h&m och underkläder! :)
Nae nu ska vi fortsätta mysa och sedan gå upp och sova! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se