Hemma bäst!

Då var man hemma igen efter några timmar i stan där vi gjorde lite ärenden samt att vi skulle handla, men när vi kom till maxi ångrade vi oss, parkeringen var knökfull så vi valde att handla i ankarsrum istället, så ja nu var det handlat inför nyår som vi ska spendera med några kompisar. :) ska bli riktigt trevligt! 

Igår åkte min bror hem igen, men innan han åkte så grillade vi lite korv eftersom askhögen fortfarande var varm och glödde efter att sambon och hans föräldrar eldat upp allt ris och skit som han tagit ner på tomten. Så det var super mysigt, lite kvalitetstid sådär och prata, hans son sprang runt och Melvin låg i vagnen och sov. <3 




Innan brorsan hade åkt så kom pappa förbi med Galaxy, och efter brorsan åkt tog pappa, jag, Melvin och sambon en promenad i samhället på ungefär 1timme vilket var mysigt. :) 

Nae nu ska jag väl kanske passa på att slumra till en liten stund medans Melvin ligger här och äter lite, känns som om det behövs. Zzzz <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se