Julafton & Juldagen

Julafton spenderade vi hos mamma och pappa tillsammans med min syster. Det blev äta julmat, öppna klappar, äta ris allamalta och bara mysa! Melvin fick kläder, en stoooor elefant och 2 böcker. Ska även ta kort på det, samt även det han fick av oss och även farmor och farfar(plast). Men det blir någon gång i veckan. :)

Idag spenderade vi dagen hos Melvins farmor och farfar(plast) där vi åt mat, gick en sväng och fikade och hade trevligt! Öppnade lite mera paket som han fått av sin farbror. Vi kom hem runt halv 8 och runt 8 så kom min bror och min brorson som ska sova här nu under tiden dom är hemma här. Och nu under tiden jag skriver sitter min bror och spelar spel på padden och sambon kollar på. Nördar? 


Imorgon blir det att åka en sväng till farmor och farfar och fika. Mina kusiner skulle komma dit så kul att träffa dom. Efteråt får vi se vad vi hittar på, om vi stannar till hos mamma och pappa eller vad vi gör, men sånt som märks! 
På fredag blir det stan igen, jag ska först till läkaren, sen Mvc för efter kontroll och sedan ska vi besikta bilen! Nae nu måste jag nog gå och lägga mig, pojken sover redan och ligger uppe i sängen, så får nog och lägga mig i sängen, trött som ett as börjar jag bli känner jag. Zzzzzz 

En låååång pojk hemma hos mormor & morfar 

En trött pojk hemma hos farmor & farfar! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se