Sammanfattning 2013

Januari:
» Pojken och jag tog en heldag i Linköping, närmare bestämt Ikea, för att få inspiration till köket vi skulle göra om.
» Medicineringen för depressionen börjar göra sin verkan och jag mår bättre än på länge.
» Kastrerade katterna
 
Februari:
» Jobbade väldigt mycket under denna månad
» Köket blev färdigt efter renoveringen
 
Mars:
» Var hundvakt åt världens sötaste lilla collie kille, Galaxy 8veckor, mamma och pappa hämtat.
» Såg nya Die Hard på bio med pojken.
» Hoppade en oxer på 1.10 utan minsta nervositet. Hopprädsla, no more!
» Pojken och jag åkte upp till Elmia, och passade på att hälsa på min bror och hans son.
 
April:
» Blev faster igen!
» Blev Göteborgs Horse Show med bästa Emma! Och fick med mig snyggaste ridbyxorna hem ifrån Tyras kollektion Star Rider! <3
 
Maj:
» Var på inflyttningsfest med dom finaste tjejerna som finns!
» Ställde ut Galaxy i Vimmerby
» Fick glasögon, igen.
 
Juni:
» Tävlade 90cm clear round på klubben lokal tävling.
 
Juli:
» Mycket jobb denna månad, dålig bloggmånad
» 7år sedan vi tog bort Chip, Narbonne'd Eydrik <3
 
Augusti:
» Fick reda på att vi skulle bli föräldrar!! <3
» Jag fyllde 20år
» Sambon fyllde 20år
 
September:
» Min hund blev väldigt dålig och vi trodde vi skulle bli tvungna att ta bort honom inom en snar framtid. Men han blev bättre och hänger med än! <3
» Började plugga
 
Oktober:
» Fick mitt andra riktigt jobbiga gallstensanfall(fick hela 4st innan jag opererades)
» Firade mamma som fyllde 50år!
 
November:
» Började hela November med att bli föräldrar till världens finaste Melvin! <3
» Flyttade till hus!
» Fick 2gallstensanfall med knappt 1veckas mellanrum.
» Opererade bort gallblåsan och spenderade hela 5dagar på sjukhus 
 
December:
» Fick en inflammerad talgkörtel på bröstet som sprack och började vara.
» Firade Melvins första julafton hemma hos min mamma och pappa.
» Juldagen firade vi hos svärföräldrarna,
» Min bror och hans son bodde hos oss i 5dagar!
 
Bästa på hela året när våran underbart fina son föddes!
1/11-13 21:13 <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se