Suris pojk

Ja, idag har jag haft en liten suris till son här hemma, han började dagen vid 7 av magknip så efter en timme med rapande och pruttande så lyckades vi sova i 1,5 timme innan han vaknade igen och var hungrig så då var det bara att gå ner lägga sig i soffan så han fick äta lite sedan har han mer eller mindre varit sur hela dagen, ingenting har passat och ibland har han haft lite ont i magen, men har iallafall skrivit klart uppgiften i kriminologin och skickat in den, har även fixat en ny design som kommer upp någon dag, innan helgen har jag tänkt få upp den iallafall. :)
Nu ligger vi alla tre i soffan och kollar på pirates of carabien och jag stör mig på att tv kanaler inte kan visa filmer i rätt ordning. Antingen hoppar dom över tex 2an eller så börjar dom med kanske tredje filmen och veckan efter visar dom ettan. Suck! 
Imorgon blir det stan igen, först en sväng till mormor o morfar med mamma och vid 1ska jag träna på rehab, så då har mamma hand om lilla Melvin och sedan vid 2 ska hon träna och sedan vid 3 ska jag till läkaren. 
Blir även stan på torsdag, först vid 11 ska jag och Melvin till BVC för vägning och efter det måste jag till labb för att ta nya prover efter gallblås operationen jag gjorde för två veckor sedan. 
Nae nu ska jag fortsätta kolla på filmen och även ta mig något att äta, börjar bli hungrig känner jag. 


Mammas lilla pojk <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se