Bad Days!

Ja, i måndags hade jag hoppträning som jag var super ladda inför! Gått ända sedan förr förra veckan på hoppträningen och längtat. Men ja, blev ändrade planer. Kom iväg.. till en början. Innan jag ens hann lämna stan för att åka genom rondellen och upp på E22an så hade det ju hänt en olycka på E22an, en lastbil som kört in i vajerräcket och läckte diesel och stod rakt över vägbanan där det var enkelfiligt. Stod där i ungefär 10min tills en polis kom fram och sa att vi var tvugna att vända. Så åkte in till stan, vände och åkte emot gamleby och vände på den vägen och trode jag skulle komma någon stans. Stod på E22an i ca 10min tills jag åkter ner i rondellen igen. Stod där i ca 10min igen tills jag kände att detta var absolut ingen ide. Klockan var då 17.30 och jag börjar ridningen 18.00 sedan tar det ca 45min dit, sen kanske tagit 60min denna dag då det var glashalt på vägen, därav olykan hände. Så ja, gav upp och vände hemmåt igen besviken som jag var. Men men vad ska man göra.. :(
Pratade med min ridlärare och hon skulle kolla om jag kunde rida igen nästa onsdag då det är hoppträning för en annan grupp. :)
 
Igår var ingen vidare bra dag heller, det bästa på dagen var att chefen på H&M ringde och frågade om jag kunde hoppa in och jobba mellan 13-17 och självklart tackar man inte nej! Älskar verkligen mitt jobb, arbetskamraterna, företaget <3 Sedan på kvällen, ja hade minst sagt ont i magen hela kvällen. började ungefär run 16 tiden att få ont i magen och idag har jag fortfarande ont i magen samt kallsvettas.... Suck :( Vill verkligen inte bli sjuk, hatar verkligen att bli sjuk.
 
Så dagen idag får spenderas i soffan framför tvn, börjar även bli illamående i detta nu så får se vart det leder.. :( Men men hoppas ni har det bra och jag ska försöka skriva klart mitt inlägg om att vara sig själv! :) Måste bara se till att det är perfekt! :)
 
Gammal bild på mig och finaste bästa Sabban! <3 Denna häst betyder allt för mig! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se