Don't feel good.

Ja vad ska man säga, tror jag börjar bli sjuk, på riktigt, varit lite sådär små dålig hela veckan känns det som, men nu mår jag inge bra. Fryser som en idiot, samtidigt som jag svettas nått fruktansvärt. Plus att jag har lite sådär små ont i halsen. Blää. :( Varför kan man inte få bli frisk för? :(
Veckan som gått bestod iallafall av jobb i Tisdags, så chefen på H&M ringde och frågade om jag kunde komma in och jobba från 13-17 och självklart tackar man inte nej till jobb! :D Sedan blev det även att hoppa in i fredags då hon ringde, och då blev det att jobba mellan 14-18! Underbart! Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater dom är bäst! :D
 
Denna vecka blir lugn, kommer förhoppningsvis iväg på ridningen imorron sedan eventuellt blir det hoppträning på onsdag om det fanns plats och sedan blir det jobb torsdag och fredag! Love my life! :D Minus att jag mår som jag mår just nu då. Men men sånt som är livet! :) Mina underbara katter håller mig sällskap tills pojkvännen kommer hem! <3 Nu ska jag slänga mig ner i soffan och bara tycka synd om mig själv och äta lite godis, tihit (a)
 
Världens finaste, bästa, vackraste underbaraste hund! Saknar dig nått otroligt sjukt mycket älskling! <3
Narbonne'd Eydrik, R.I.P. 20/-06

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Rebecca

Hejsan!
Det vore superroligt om du skulle vilja tävla i veckans blogg hos mig(bara att kommentera jag är med.). :)
http://rebeccahnilsson.blogg.se/2013/february/vinnaren-v-6-och-ny-omgang.html#comment

2013-02-10 ♥ 11:46:17
Blogg: http://rebeccahnilsson.blogg%2Cse
Skrivet av emelie▲eyebe

fin blogg! Var gärna med och tävla om smycken i min blogg! Kram

Svar: Tack :)
Jonna Nilsson

2013-02-12 ♥ 00:53:40
Blogg: http://eyebe.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se