Don't let your dreams just be dreams

Nu känner jag verkligen glädje inför framtiden! Har varit i kontakt med en lärare på den skola som jag har stora funderingar på att söka till hösten, och det verkar bli super! Precis så som jag vill ha det! :D
Ska även träffa en studievägledare på komvux nästa vecka för en kurs jag funderar på att läsa nu under några veckor. Så framtiden, here I come! I'm ready! Måste även kolla upp lite om kostnader samt även om CSN men jag ser fram emot framtiden nu! Mår så jävla sjukt bra just nu! Livet leker verkligen!
Men dock så finns det en gnagande jobbig känsla i mitt undermedvetna som jag inte kan sätta fingret på vad det är, men det är där. Fruktansvärt jobbigt....

Idag som alla andra dagar inte hänt något, lagat mat och nu håller pojken på att foga i köket! Längtar tills det är klart! Imorgon blir det roligare då jag ska jobba mellan 14-18 och jag längtar nått fruktansvärt! Älskar att jobba och verkligen älskar mitt jobb och mina arbetskamrater!! :D<3 även jobba på lördag mellan 11.30-15 och sedan blir det väl att ta det lugnt, får se om köket blir klart och isåfall är det storstädning som gäller! :) ska bli skönt att städa igenom hela lägenheten, damma allt, dammsuga över allt! Få ordning och reda igen! Har verkligen energi till att göra något när det ser ut som hej kom och hjälp mig :(

Men nu ska jag fortsätta se på Andar, finns dom? Och sedan hjälpa pojken lite igen och efter det blir det kvällsmys! Så ha det bra, puss o kram <3

Btw, fruktansvärt mega sugen på en ny tatuering! Något liknande på bilden plus en text. På samma plats. Men ja, måste ha pengar först och främst. Åhh såå fruktansvärt sugen på en ny tatuering så det pirrar i magen! :o


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se