Lycka

Här om dagen när jag städade ur vinter jackan, som för att tillägga är full med skit igen, så hittade jag ett gammal presentkort i den lilla ficka på armen? Så tänkte, nae måste kolla hur mycket det är på det när jag ändå jobbade och hela 150kr? Vadå lycka? :D Så blev den super fina tunikan jag länge tittat på, mintgrön är det, 149kr på H&M! Samt ett halsband och ett par solglasögon! Hela kalaset gick på, när rabatten jag får när jag jobbar samt clubrabatten var borta var nästan 200kr! Som hittat. Så betalade runt 50lappen bara. Så lycka! :D Och idag blev jag väckt av att telefonen ringde och det var chefen som rindge och undrade om jag kunde hoppa in och jobba mellan 9.45-14 då en var sjuk, och det tackar man ju bara inte nej till! Eller hur? :)
Samt igår så blev köket nästan klart! Bara lite kvar vid fläkten som ska fixas till! Men storstädade köket igår och matbordet kom på sin plats! SÅ just nu känner livet bättre änr någonsin! Så fruktansvärt jävla nöjd just nu! :D
Dålig mobil bild
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se