Monday, hard work!

Jobbat mellan 14-18.15 idag, så ingen ridning för min del ikväll:( men jobb går före och jag älskart så jag klagar inte! :D Efter jobbet hämtade pojken mig så vi åkte och handlade, suck jobbigt att se sina pengar försvinna på sånt :o men sånt är livet! Sedan väl hemma blev det att städa igenom hela köket och snart är det äntligen klart!! Kan inte vänta mer nu! Imorgon ska hela lägenheten dammsugas igen, dammsög igår men kan behövas imorgon med då förhoppningsvis allt blir i sin ordning! Hatar verkligen att ha oreda! Tror dock inte mina föräldrar håller med om, vart inte den mest ordningsamma hemma (a) men men det var då ;) nu är man vuxen, fasen 20 om 6 månader! Uhj vad gammal jag kände mig nu? Men men, ungefär vid kvart i 9 gav jag upp och tog då och åt lite mat som pojkvännen gjort idag, våfflor och glass! Mums! Nae nu ska jag sova! Imorgon är en ny dag!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se