Onsdag

Ja, jag är värdelös på rubriker ^^,

Idag har jag gjort absolut inte gjort något känns det som, men har faktiskt inte mått så bra. Sedan i söndags har jag haft jätte ont i magen, och i måndags kväll började jag må illa, vart så från och till hela veckan... Ja men det får gå ändå! Nu avslutar pojkvännen och jag denna hårda kväll, från att han kom hem från jobbet har vi handlat, även åt mormor, tagit bort bakluckan på 740 som han har som reservdels bil och sedan kaklat det som var kvar i köket! Inte långt kvar nu tills det är klart och jag längtar nått otroligt, kommer bli såå fint! :D men men, nu äter vi kvällsmat och ser på Grey's Anatomy och ska väl snart krypa ner i sängen och sova! Imorgon är set torsdag och då kanske pojkvännen och jag ska ut och leka med 740 igen ;) testade förra veckan och ja, måste erkänna det var skit kul! :D
Puss o kram på er <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se