Saturday

Vart har dagen försvunnit? Kändes ju det var nyss pojkvännen åkte till sin far och han åkte runt kvart i 9? Och klockan är nu kvar i 6?! Men har hunnit med mycket idag faktiskt! Först åt jag frukost och kollade på tv, sedan borstade jag Kakan med furminatorn(HÄR har du en video när dom använder en furminator & HÄR kan du läsa lite om den) vilket hon absolut inte tyckte var en bra ide! Hon försökte göra allt för att slingra sig ur mitt grepp, men ja, matte vann den kampen faktiskt ;) Sedan när hon var mer eller mindre klar, så klippte jag klorna på henne och sedan blev det in med henne i duschen för att blir av med allt löst hår. Ja vart liiiiiiite hår som flög runt.. Hehe.
Var tvungen att ta en bild på Kakan när jag borstade henne. Håller henne i nack skinnet då hon försökte göra allt för att bita mig samt borsten plus att hon absolut INTE ville vara stillSötaste Skitkatt! :D <3
 
När Kakan var klar så gick jag till Netto för att handla lite godis till kvällen samt något att äta till middag idag! Sedan blev det dags för Kexets tur att bli borstad, och ja hon var ännu värre än Kakan. Men efter ett bråkat lite med henne också så var det dags att klippa klorna och även hon blev duschad mot hennes vilja. Men inte så lätt. Men där kan man säga att hon fick igen för alla dessa mornar hon väckt mig genom att dra mig i håret? :o Men som jag brukar säga, tur att hon är söt! :)
 
Sedan plockade jag ordning lite i lägenheten och sedan damsög jag hela lägenhete, eller ja det som gick eftersom vi gör om i köket lite. ;) Sedan bestämde jag mig för att det var dags för lite egen tid genom att ta på sig en ansiktmask och sedan slänga i slingor i håret. Var absolut inte det lättaste jag gjort men får se hur det blir när håret torkat. Tror dock inte det blev som jag hoppats :( Men men, det får gå ändå :) Nu har jag precis ätit lite, blev Special K flingor i youghurt sedan 2mackor, Oboys och sedan blev det lite ''snaxs'' i form av paprika och körsbärstomater. Riktigt mumsigt, passar på att vara lite nyttig nu när en godis påse väntar på mig! :D Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, och så får det blir ända tills jag somnar i soffan, helt okej lördag kväll trots att pojkvännen inte är här, då han sover över hos sin pappa. :)
Puss på er <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Molly Bergström

Bli länkad inför mina 13.000 unika läsare.
Anmäl dig NU, tävlingen avslutas idag (söndag) på kvällen.

Direktlänk:
http://mooollys.se/2013/february/helgens-blogg.html#comment

LYCKA TILL! :D

2013-02-10 ♥ 02:51:36
Blogg: http://mooollys.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se