When it hits you, it hits you hard!

Dagen har bestått av först möte på tjustskolan, så snart blir det väl kanske att läsa praktisk marknadsföring! Efter det gick jag direkt till skattekontoret för att fixa ett papper man var tvungen att ha och sedan ner till jobbet och jobba 11-14! :) sedan bar det av hemåt, fixa lite, äta och sedan ner till stan igen för att gå på vip kväll på gina Tricot med arbetskamraterna, gina Tricot har öppning imorgon i stan så, och efter det gick vi till Ginger och åt och bara hade trevligt! Var egentligen inte menat eftersom jag inte har råd, eller visst råd har jag nu, men den lilla lönen jag får ska räcka till mobil och mat till nästa lön så ja. Men arbetskamraterna var super snälla och skramlade ihop en liten peng var och gav mig så jag också kunde följa med, finaste dom! Får ta och baka en tårta eller något till dom som tack! För nu är köket fint igen så nästa vecka då jag inte planerat något ska jag baka lite tänkte jag, för att vara duktig :)

Nu är det dags för mig att sova, imorgon är det dags för jobb igen! :D jobbar 15-18 lite segt att börja 15 mitt på dagen, 14 känns lättare. Men jag är lika glad ändå! :D <3

Men tyvärr som jag bara väntat på så har mitt underbara humör börjat vända, igen. Jävla berg och dal bana kan man säga! När jag kom hem förut var det som om jag fick ett slag i magen, kände mig bara så jobbig, äcklig, ful, värdelös... Ja, det vanliga.. Men men, någon gång ska det väl ändå bli bättre, jag är iallafall på rätt väg.


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se