Årsresumé av 2012

Januari 2012
1 » Började sista terminen på gymnasiet
2 » Bestämde mig för att göra min första tatuering
3 » Fick hem min underbara balklänning!
4  » Den 12 januari tog jag KÖRKORT!
 
Februari 2012
1 » Gjorde min första tatuering!
2 » Var på göteborgs horse show med ridklubben, gick runt med bästa Emma!
 
Mars 2012
1 » Hämtade ut min student mössa!
2 » Köpte mina 2 ökenråttor
3 » Mamma och jag hade en heldag i kalmar när vi väntade på att Tuff(kaninen) skulle vakna efter kastreringen
4 » Mamma och pappa var i stockholm och hämtade en valp
 
April 2012
1 » Hade panik om vilken studentklänning jag ville ha
 
Maj 2012
1 » När mamma åkte till Läckeby blev bilen full med asfallt. Efter skolan den dagen tvättade jag bilen i ca 3timmar för att få bort allt
2 » Min bror tog gryyyymt fina bilder på mig!
3 » Var funktionär & fotograf på klubbens lokaltävling
4 » Var med en kompis och red hennes snygga ponny! :)
5 » Pojkvännen och jag gick på balen tillsammans
 
 
Juni 2012
1 » Klippte mig, blev med raklugg
2 » TOG STUDENTEN!!!
3 » Åkte på semester till Halland med pojkvän och familj!
 
Juli 2012
1 » Det var 6år sedan min bästa vän försvann, Narbonne'd Eydrik
2 » Pojkvännen och jag bestämde oss för att ta våran relation till en ny nivå, nämligen SAMBO!
3 » Tappade bort min plånnbok, med bankkort, körkort, ja allt?!
 
Augusti 2012
1 » Älsklingen och jag fick tillgång till lägenheten och renoveringen började!
2 » Den femte var den klar och vi flyttade in!
3 » Fyllde 19!
 
September 2012
1 » Beställde en ny mobil, Iphone!
2 » Vi bestämde oss för att köpa en katt. Så den 23 hämtade vi sötaste Kakan!
 
Oktober 2012
1 » Vi bestämde oss för att skaffa en kompis till Kakan, så den 6e hämtade vi Kexet!
2 » Finaste Mischa fick somna in efter några månaders sjukdom! <3
 
November 2012
1 » Bestämde mig för att sluta på dåligt! Gick till läkaren och fick diagnosen Depression.
 
December 2012
1 » Julafton
2 » Min bror tog nya bilder på mig och min pojkvän!
3 » Nyårsafton!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se