I will try my best

Hälften av dessa mål har jag väl haft flera år irad men inte fullföljt som jag ska, tyvärr. Men måste göra det nu! Nu har jag börjat må bättre psykiskt och då måste jag även må bättre fysiskt. 2013 ska vara vändpunkten i mitt liv!
 
Mål 1 # - Skaffa ett fast jobb!
 
Mål 2 # - Äta mindre godis! Bara godis fredag & lördag kvällar.
 
Mål 3 # - Äta mera frukt och grönsaker.
 
Mål 4 # - Motionera regelbundet och komma igång och träna lita för hälsans skull.
 
Mål 5 # - Våga riva murarna till mit förflutna och jobba på minnena.
 
Mål 6 # - Bli mera ekonomisk!
 
Mål med bloggen # - Har inga vidare mål med bloggen förutom att jag bara ska fortsätta skriva saker jag känner, bloggen är mer eller mindre en ventilation för mig. Där jag kan skriva ut saker jag känner och så kommer det fortsätta vara. Mitt mål när jag startade en blogg var inte att tjäna flera tusen i månaden och ha flera tusen läsare. Visst det är kul med många läsare. Men inget jag satsar på att få.
 
Remember, you can only do as best as you can,
Don't let anyone bring you down
if you don't have the strenght to push trough something at that exact time
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se