I'm dead!

Ja, vad ska man säga? Haft fruktansvärd magvärk hela dagen som kommit och gått i etapper. Känns bättre om jag ligger i fosterställning typ. Gör ännu mer ont om jag står upp. Suck! Hoppas bara skiten går över för på torsdag ska jag JOBBA!!! :D Älskart! Men tills dess är det onsdag innan. Idag har jag iallafall inte gjort ett skit känns det som. Fast egentligen har jag gjort lite. Plockat ordning lite i lägenheten, vikt in lite tvätt och faktiskt gjort potatis och kötfärrsgratäng för första gången! Var super dupet gott! Gjorde med taco smak istället för vad som stod i receptet, orkade inte hålla på med massa olika kryddor och buljonger. Men det blev gott ändå så jag är nöjd. Pojken tyckte också det var mumsigt så ja, jag är nöjd! Tänkte även skriva upp receptet här på bloggen för er som vill testa. Lovar super gott! :)
 
Imorgon händer inte så mycket. Ska till mormor o morfar och hälsa på med mamma och sedan ska jag till läkaren. Så ja, annars händer inte så mycket i mitt liv förövrigt. Fortfarande arbetslös men fått några timmat denna vecka på H&M. Torsdag 11-17 och sedan Lördag 12-15 Suuuuuuuper! Jag älskart! Verkligen saknat att få gå till jobbet och alla underbara kunder och arbetskamrater! Älskar verkligen min arbetsplats! <3
 
Puss o kram på er <3
 
Bjuder på en bild från i somras när jag fick rida en kompis ponny. Jag är fruktansvärt ovan att rida hästar med hackamoor. Men med hjälp från kompisen så gick det riiktigt fint! Ridit honom några gånger tidigare då bara i skogen dock.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se