Man ska Aldrig säga Aldrig!

Något jag lärt mig med åren är att man aldrig ska säga aldrig! Jag sa alltid för att jag aldrig i hela mitt liv skulle färga håret blondt?! Jag sa att jag absolut inte skulle passa i det och ja, aldrig att jag skulle bli blond. En smäll på näsan där fick jag! Här sitter jag nu i skrivande stund med vad? Jo blondt hår? Som jag haft i ca 2år nu? Om jag inte miss beräknade? Hmm. Jag har egentligen bara haft 3olika färger i mitt hår. Om man bortser från slingor? För jag har endast haft min naturliga färg. Brunt, sedan mörkbrunt och nu blondt.
 
Min naturliga färg, några svarta slingor i bara.
Mörkbrunt, som jag älskade! Dock såg jag ut som en spöke osminkad. Blekfis som jag är!
Och nu blond. Vilket jag också älskar och trivs super bra i!
Dock har jag nu börjat fundera mera och mer på om jag faktiskt skulle färga håret i någon ljusare brun färg? Typ min naturliga färg. Men har inte riktigt bestämt mig ännu så vi får se var som händer i framtiden. :)
 
En annan sak som jag sa att jag aldrig skulle ha, var en så kallad smartphone. En touch telefon alltså. Jag sa hela tiden ''Men vad fan gör man när skärmen ballar ur?'' Jag var helt emot touch fram till 1an på gymnasiet... Då köpte jag min första tocuh telefon. En HTC Gratia som jag var helnöjd med... I ca 2år?
När jag hade min HTC sa jag att jag ALDRIG i hela mitt liv skulle köpa en Iphone. Eftersom varenda jävla unge hade ju en sån skit telefon Bla Bla Bla... Ja ungefär så lät det hela tiden, fram till i somras då jag beställde en... Svider att skriva. ;) En iphone. Ja även här får jag inte bara en, utan två smällar på näsan..
Google bild. Dock på en Iphone 5, jag har en 4s.
 
En annan sak som jag hela tiden sa förr. Var att jag skulle dö ensam. Jag skulle aldrig hitta Den där killen med hjärtat på rätt ställe, Den där killen som skulle få mig att ha fjärilar i magen varje gång han var nära mig. Jag skulle aldrig hitta Den där killen som jag skulle vilja spendera mitt liv tillsammans med. Jag var 110% säker på att jag skulle få leva ensam hela mitt liv, aldrig skaffa barn, aldrig gifta mig. Ja dö ensam... Men varav här jag åkte på storstryk. När jag började 7an fick jag en käftsmäll så hård, att hela mitt liv skulle ändras. Där var han. Den personen som fick mitt hjärta att slå dubbla slag. Den där killen som fick mig att nästan svimma varje gång våra ögon möttes. Jag fick ytterliggare en käftsmäll när jag fick reda på att han faktiskt gillade mig också. Under hela våran tid tillsammans, ändå från när vi träffades första gången hösten 2006 så har jag fått käftsmäll efter käftsmäll efter käftsmäll. Jag trodde han skulle lämna mig efter någon månad eller 2. Käftsmäll. Jag trodde aldrig vi skulle vara tillsammans ett år. Käftsmäll! Jag trodde aldrig vi skulle vara tillsammans över 2 år. Käftsmäll! Jag trodde aldrig vi skulle förlova oss. Käftsmäll! Och jag trodde absolut inte att vi skulle flytta ihop tillsammans. Käftsmäll. Så nu efter den sista stora käftsmällen så vet jag. Det är vi 2, och jag vågar hoppas! Vågar se ljust på livet! Vågar tro och hoppas! Hela mitt liv har förändrats ända sedan jag träffade Den killen. Jacob Johansson! Du är det bästa som hänt mig! Jag älskar dig!! <3
 
Så vad ni borde lära er av detta inlägg. Säg ALDRIG ALDRIG!!! Vad som helst kan hända!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Victoria

känner så igen mig! man ska no aldrig säga aldrig... :D

2013-01-18 ♥ 00:59:11
Blogg: http://jinxedv.blogg.se

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se