Ny design & Nyår

Ja nu har jag fixat en ny design! Långt ifrån klar men har inget photoshop så ska vänta tills jag åker hem till mor o far så får jag fixa en header där, samt profilbild, så ni får hålla ut, måste även vänta på nya bilderna ifrån min bror. Får se när jag får dom :)
 
Nyår annars var riktigt trevligt! I måndags runt 1 åkte vi ut till en stuga i hallingeberg typ. Där väntade en klasskompis till pojken och hans flickvän på oss. Där blev vi bjudna på först massa godis sedan förrätt som var skagenröra(tror jag) på rostad macka vilket var riktigt gott faktiskt, dock lämnade jag räkorna då jag inte är förtjust i det. ;) Efter det blev det varmrätt som bestod av fläskfilé inlindad i parma skinka samt potatisklyftor till. Mums! Till avslutning på denna trerätters blev det cheesecake vilket jag riktigt gott! Aldrig smakat cheesecake och det var godare än jag trodde. ;)
 
Sedan satt vi alla i soffan och kollade på 2olika komedier sådär lagom halvtrötta som vi var och sedan vart det tolvslaget och dags att dra sig ut för att smälla raketer, så vi smällde kanske 10 raketer eller nått? Samt skickade iväg en thailykta upp i luften, efter lite problem så flög den iallafall iväg. ;) Sedan gick vi in, kollade på lite mera tv och sedan var det dags att sova. Kändes som om det behövdes så jag hade såna problem att somna kvällen innan! Suck!
 
Dagen efter vaknade jag runt halv 10 och pojken kanske en kvart senare, vi låg och drog oss i sängen kanske en timme innan det var dags att dra sig upp och äta frukost och sedan städa ordning för att sedan åka hemmåt. Vi kom hem runt 2slaget då blev det att se till att katterna fick mat(för er som undrar så var svärmor här på måndags kvällen och gav dom lite mat så dom klarade sig fint, inte reagerat på smällare något vidare heller eftersom jag drog ner persiennerna så som slapp se ljuset) och sedan runt halv 3 åkte vi mot farmor o farfar och åt mat där fram till 7 ungefär då vi stannade till hos min bror och hans tjej i deras nya hus. Min bror ville nämligen ha lite hjälp av pojken nästa helg han ville se vad det var som skulle göras. :)
 
Annars på kvällen blev det inte så mycket, pojken och jag var och slipade och målade bakkjolen till hans 740 som han väl snart ska sälja och sedan blev det att gå och sova. Trött och sliten som man var sådär dagen efter. :) Och ja, hela dagen skrattade jag åt alla Facebook statusar som löd som såhär ''2012 slutade på bästa sätt, men starten på 2013 blev sämsta ever''
Ja, så går det om man dricker lite välans för mycket på kvällen! Så ni får bara skylla er själva. Själv är jag nykterist och har inga problem med dom som dricker, men dricker ni så fruktansvärt mycket att ni är backfulla som svin dagen efter, ja skyll er själva säger jag bara då!
 
Puss på er!
Bjuder även på en bild på min fullkomligt knäppa lilla katt! ;) Världens ögon har hon om man säger så ;) Hon var nämligen i bus tagen när bilden togs, och sekunden senare flög hon upp i luften och sprang ut u soffan och in i sovrummet igen ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se