Sjuuk....

Ja, förkylningen har verkligen greppat tag i mig, ont i hela kroppen, snorig, ont i halsen.. Ja, vad ska man säga? Mår blä helt enkelt. Inte nog med det så har jag fortfarande denna tryckande huvudvärk jag haft i en vecka snart. Men men, jobbat idag mellan 9.45-14 och det var super kul minus förkylningen då såklart. När jag kom hem diskade jag lite, och satte på en tvätt. Nu ligger jag i soffan och orkar inte göra någonting. Vill bara lägga mig ner och dö känns det som. Varför ska man få ont i kroppen när man är förkyld? Grrr.
Men men, ska i alla fall slipa lite på nya designen idag i alla fall och så får vi se när den blir klar. ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se