Soon I'll be on track again

Denna vecka har mycket att bjuda på om man säger så!
I måndags var mamma och jag och lämnade mina 2 katter, samt massa katt i Vimmerby för att bli kastrerade samt även öronmärkta. Vi lämnade dom ungefär kvart över 1 och hämtade dom runt klockan 4. Så då blev det snabbt hem, lämna av katterna och sedan fort hoppa i ridkläderna och sedan fara iväg till hoppträningen.(Här kan ni läsa om träningen)
Igår, tisdag, var det jobb som stod på schemat mellan 9.45-13.00. Men när jag kom till jobbet frågade chefen om jag kunde jobba till 18.00 istället, och självklart var detta inga problem, älskar ju mitt jobb! Förkylningen som jag nu har var inte så farlig igår som den är idag. Idag är det betydligt värre. Ont i kroppen och näsan rinner, samt spännande huvudvärk... Blä. När jag kom hem låg pojken i soffan och hade jätte ont i magen samt var jätte varm. 
 
Idag var en lugn dag, inte orkat något då förkylningen håller i mig med en järnhand. Dock lyckades jag ta mig iväg till tandläkare, lånade mamma o pappas bil eftersom mamma skulle vara hos läkaren vid 14.00 och jag hade tid 14.10, så då släppte jag av henne och åkte till tandläkaren eftersom pojkvännen har våran bil till jobbet denna vecka. Sedan kom jag hem och inte gjort mycket annat än legat i soffan, verkligen inte orkat något?! Pojkvännen har blivit lite bättre så det får bli hans uppgift att ta hand om mig nu tycker jag. :)
 
Imorron är det först läkaren 8.15 och sedan jobb 9.45-14.00 och sedan ja, hem och dö i soffan antar jag. Får se vad dagen bjuder på. På fredag är det jobb igen som gäller 11.00-14.00. Sedan på lördag är det inget speciellt att göra, pojkvännen ska antagligen iväg och ska vara borta tills på söndag och jag ska på inflyyttningsfest hos en arbetskamrat tillsammans med mina andra fina arbetskamrater. Ska bli skojj, bara förkylningen blir bättre så!
 
Ja, denna vecka har och har haft mycket att bjuda på medans nästa vecka är tom. Får se om jag får jobb, får iallafall hoppas på några timmar åtminstone. :)
Övrigt att tillägga så håller jag på att finula på en ny design, har laddat hem Gimp, så kan faktiskt fixa header och lite nu, vilket kommer göra att jag känner mig mera motiverad till att blogga. Får se, kanske blir klar med den imorgon. Annars förhoppningsvis fredag. Nu ska jag hur som helst krypa ner hos min älskade pojk. Om jag inte fastnar framför Chicago Fire, Vi har nämligen inte 3an i sovrummet, Utan bara 1,2,4, dom tråkiga kanalerna.. ;) Puss på er
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se